طلسم قهریمون شکست

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

طلسم قهریمون شکست

سلامممممممممممممممممممممممممممم

 وای حالا وحشتناک خوشحالم چون...چون با عشقم حرف زدم باورتون میشه بعد از این همه مدت واسش پیام دادم ونوشتم:

من:سلام زنده ای؟
(چون جواب نداد دوباره نوشتم)

من:میلاد زنده ای؟

اقایی:سلام. خوبم با خوبی بعضیا

من:چه زود بعضیا شدم

اقایی:یعنی قهرم

(اخه خیلی وقته باهم قهریم)

من:من به فدای قهریت,منم دلم واست تنگ شده بود ولی مشکل بود.حالا اشتی؟

اقایی:بابا منو قهر خداییش به هم میایم؟

من:اوممم اره,چون لوسی

اقایی:لوس نبودم لوسمون هم کردی,دیگه چیزی ازش موند

من:بودی خبر نداشتی,امتحان دارم بای

(حالا من اینو شوخی کردم)

اقایی:یعنی عاشق این خداحافظیاتم...به امید باخت استقلال...قربونت...به سلامت...خداحافظ

من:اگه نرم چی؟

(باز جواب نداد عصبی شدم)

من:میلاد

اقایی:جانم

من:باشه خداحافظ,خیلی لوسی,اگه امروز بهت زنگ زدم

اقایی:پروین؟

(دیگه جوابشو ندادم ولی خیلی دوست داشتم بهش پیام بدم ولی جدی جدی امتحان دارم فردا اگه دوباره پیام میدادم تمومش نمیکردم)

اقایی:دلم واسه حاضر غائب کردن مدرسه تنگ شده انگاری بودن یا نبودنم واسه کسی مهم بود...

اقایی:مهم نیست چقدر طول بکشه عشق واقعی ارزش انتظار را دارد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, ساعت 20:38 توسط پروین ومیلاد |